guheztina Navê marqeyê pêdivî ye ku karsaziya we temsîl bike û agahdariya ku hûn dixwazin bibînin ragihîne. Ger ew nekare vê yekê bike, dibe ku hûn bi pirsgirêkek ku bikarhêner nizanin hûn çi temsîl dikin re rû bi rû bimînin. Meriv çawa berî ku hûn hilber an karûbaran bidin destpêkirin navê marqeya xwe ceribandin, pê ewle bin ku navê marqeya we çêtirîn e, ya ku girîng e. Her weha hûn hewce ne ku bicîh bikin ku hûn dikarin di pîşesaziya xwe de bi pargîdaniyên din re pêşbaziyê bikin. Li vir çend şîret hene ku meriv çawa navê marqeya xwe hilbijêrin da ku bibînin ka ew hewcedariyên xwe bicîh tîne.
\
Malpera xwe Baştir Bikin Optimîzekirina wêneyên we dikare mmezin baştir bike. Û, bi rastî, ew pêvajoyek zû û hêsan e heya ku hûn wextê xwe veqetînin ku wê bikin. Serişte: navnîşa kontrolê ya we divê xweşbînkirina wêneyên li ser malpera we jî hebe lê divê ew ji bo şopandina we bêtir xalan jî bihewîne. Bi domdarî nûvekirina naveroka weya şandina naveroka we ne tiştek yek carî ye; divê hûn bi domdarî wê bi agahdariya nû û nerînên nû nûve bikin. Kirîna vê yekê dê bib Lîsteya E-nameyên Pîşesaziyê e alîkar ku naveroka we nûve bike, ku ji bo motorên lêgerînê pir mezin e, yên ku tercîh dikin ku naveroka herî têkildar nîşanî bikarhêneran bidin.
Bişînin Ev Dikare Zêde Bike Piştî postê hat. Ev dikare bibe alîkar ku dîtbariya wê di encamên lêgerînê de zêde bike û wê di nav rêzan de zêde bike. Bi zêdebûna arîkarên dengî yên mîna google û google re xweşbînkirina lêgerîna deng, xweşbînkirina lêgerîna deng her ku diçe girîngtir bûye. Dema ku mirov li tiştên serhêl digerin, mirov her ku diçe zimanê xwezayî bikar tînin, ji ber vê yekê girîng e ku meriv bifikire ka mirov çawa pirsên xwe di nav cîhazên xwe de dinivîse. Tevlîhevkirina bêtir danûstendinê, peyvên dirêj-dirêj dikare bibe alîkar ku naveroka we ji bikarhênerên lêgerîna deng re bêtir xuya bibe.
|